Co dodać/zmienić?

Sprawy związane z administracją oraz działaniem forum.

Powrót do Sprawy forum

Re: Jeszcze raz...

Postprzez indecentnoise 12 gru 2008, 11:59

wsio dziala?
ʎɐqǝ uo pɹɐoqʎǝʞ ɐ ʎnq ı ǝɯıʇ ʇsɐן ǝɥʇ sı sıɥʇ
Avatar użytkownika
indecentnoise
 
Wiek: 32
Skąd: Warszawa

Re: Jeszcze raz...

Postprzez indecentnoise 12 gru 2008, 12:08

---> sprawy techniczne

---> muzyka
- dyskusja ogolna
- single
- albumy / miksy
- sety
- klasyki

---> inne
- id
- tracklisty
- imprezy
- dje / producenci
- kluby

---> promocja
- single
- miksy

---> studio / produkcja / mixing (moze tak?)
- software
- hardware

---> hydepark

git majonez?
ʎɐqǝ uo pɹɐoqʎǝʞ ɐ ʎnq ı ǝɯıʇ ʇsɐן ǝɥʇ sı sıɥʇ
Avatar użytkownika
indecentnoise
 
Wiek: 32
Skąd: Warszawa

Re: Jeszcze raz...

Postprzez indecentnoise 12 gru 2008, 12:09

+ laczenie postow
+ mam propozycje odnosnie youtube, da sie zrobic tak, ze jak ktos wkleja linka do video to skrypt od razu zmienia do w playera?
ʎɐqǝ uo pɹɐoqʎǝʞ ɐ ʎnq ı ǝɯıʇ ʇsɐן ǝɥʇ sı sıɥʇ
Avatar użytkownika
indecentnoise
 
Wiek: 32
Skąd: Warszawa

Re: Jeszcze raz...

Postprzez Boguś 12 gru 2008, 12:13

Przy rejestracji mialem problem z nickiem tak jakby nie przyjmowalo polskich znakow :/ mozna prosic o zmiane mi nick'u z Bogus na Boguś ? :) a co do propozycji to moze jednak zrezygnujmy z tego zielonego koloru wczesniejszy byl lepszy :)
Lotnictwo można pokochać jak kobietę. Nasza ukochana jest tą najwspanialszą, jedyną, najpiękniejszą. Kobiety bardzo często nie lubią maszyn latajacych, czują w nich konkurentki... I może słusznie...
Avatar użytkownika
Boguś
 
Wiek: 33
Skąd: Łowicz/Warszawa

Re: Jeszcze raz...

Postprzez indecentnoise 12 gru 2008, 12:21

no mi spacji nie chcial przyjac i zamiast "Indecent Noise" jest "indecentnoise" :P
ʎɐqǝ uo pɹɐoqʎǝʞ ɐ ʎnq ı ǝɯıʇ ʇsɐן ǝɥʇ sı sıɥʇ
Avatar użytkownika
indecentnoise
 
Wiek: 32
Skąd: Warszawa

Re: Jeszcze raz...

Postprzez Kubo 12 gru 2008, 12:29

Drzewko tematów ładne :) Moze tak zostac.. A co z wygladem forum ? :> Bo teraz niezbyt ciekawie to wyglada. Wczorajsza wesja byla lepsza
Avatar użytkownika
Kubo
The Invincibles
 
Wiek: 31
Skąd: Zamość

Re: Jeszcze raz...

Postprzez koncial 12 gru 2008, 12:38

do 3 razy sztuka xD
koncial
 

Re: Jeszcze raz...

Postprzez indecentnoise 12 gru 2008, 12:41

Nob3L napisał(a):
Bogus napisał(a):Przy rejestracji mialem problem z nickiem tak jakby nie przyjmowalo polskich znakow :/ mozna prosic o zmiane mi nick'u z Bogus na Boguś ? :) a co do propozycji to moze jednak zrezygnujmy z tego zielonego koloru wczesniejszy byl lepszy :)


indecentnoise napisał(a):no mi spacji nie chcial przyjac i zamiast "Indecent Noise" jest "indecentnoise" :P


No tak... Nikt was nie pozna teraz :? Trzeba coś z tym zrobić :?


izi, tylko zglosilismy problem, nie ma powodow do ironii
ʎɐqǝ uo pɹɐoqʎǝʞ ɐ ʎnq ı ǝɯıʇ ʇsɐן ǝɥʇ sı sıɥʇ
Avatar użytkownika
indecentnoise
 
Wiek: 32
Skąd: Warszawa

Re: Jeszcze raz...

Postprzez indecentnoise 12 gru 2008, 12:42

+ okno szybkiej odpowiedzi
+ gdzie jest "zobacz posty nieprzeczytane?"
ʎɐqǝ uo pɹɐoqʎǝʞ ɐ ʎnq ı ǝɯıʇ ʇsɐן ǝɥʇ sı sıɥʇ
Avatar użytkownika
indecentnoise
 
Wiek: 32
Skąd: Warszawa

Re: Jeszcze raz...

Postprzez indecentnoise 12 gru 2008, 12:57

+ ostatni post, zeby bylo wiadomo jaki temat jest poruszany jako ostatni w danym dziale
ʎɐqǝ uo pɹɐoqʎǝʞ ɐ ʎnq ı ǝɯıʇ ʇsɐן ǝɥʇ sı sıɥʇ
Avatar użytkownika
indecentnoise
 
Wiek: 32
Skąd: Warszawa

Re: Co dodać/zmienić?

Postprzez Kubo 12 gru 2008, 17:09

Ja mam pytanie.. Mozna juz zakladac tematy na forum i nie beda one usuniete ? Bo jak amcie jeszcze raz forum robic to wstrzymam sie z tematami :>
Avatar użytkownika
Kubo
The Invincibles
 
Wiek: 31
Skąd: Zamość

Re: Co dodać/zmienić?

Postprzez dj3500 12 gru 2008, 17:10

Już można :p
Avatar użytkownika
dj3500
Administrator
 
Wiek: 27
Skąd: Wrocław

Re: Co dodać/zmienić?

Postprzez indecentnoise 12 gru 2008, 17:29

i jak tam ida sprawy? :) ciagle czekamy na wszystkie fora / podfora :)
ʎɐqǝ uo pɹɐoqʎǝʞ ɐ ʎnq ı ǝɯıʇ ʇsɐן ǝɥʇ sı sıɥʇ
Avatar użytkownika
indecentnoise
 
Wiek: 32
Skąd: Warszawa

Re: Co dodać/zmienić?

Postprzez pickars 12 gru 2008, 18:00

Rozumiem, że mogę tu (tzn konkretnie nie tu, tylko w dziale ID :) ) założyć temacik odnośnie najnowszego ID Contestu?
Avatar użytkownika
pickars
 
Wiek: 30
Skąd: Warsaw

Re: Co dodać/zmienić?

Postprzez sector 12 gru 2008, 19:20

pickars napisał(a):Rozumiem, że mogę tu (tzn konkretnie nie tu, tylko w dziale ID :) ) założyć temacik odnośnie najnowszego ID Contestu?


tak, jasne
Avatar użytkownika
sector
the king of bongo!
 
Wiek: 32
Skąd: /dev/null

Re: Co dodać/zmienić?

Postprzez sector 12 gru 2008, 19:23

indecentnoise napisał(a):i jak tam ida sprawy? :) ciagle czekamy na wszystkie fora / podfora :)


dokladnie o jakie Ci chodzi?

zaraz ogarne do konca Hyde Park a Tracklisty wrzucilem jako subforum Setow (chyba lepiej bedzie, bo przeciez tez chodzi o sety w tracklistach :)) a Klasyki do Single/EPki tez jako subforum. Tak mi sie wydaje bedzie lepiej, tylko zeby skin pokazywal subforum pod forum a nie tak ze nie widac go tak jak teraz bo troche kupa jest. Kodem nie ja sie zajmuje a dj3500 wiec spokojnie, mysle ze wszystko sie da zrobic.

Kuba i reszta, mozecie juz pisac, wszystko juz jest tip top, jesli chodzi o dzialanie forum.


a propo nikow, mysle ze z czasem da sie to zrobic tak jak bedziecie chcieli, jesli nawet nie poprzez forum recznie. Narazie wytrzymajcie tak jak jest.


No i jeszcze jedno. Jesli chcecie zobaczyc ostatnie posty na forum tak jak pisal IN to link jest na samej gorze. -> # Zobacz wątki bez odpowiedzi • Zobacz nowe posty • Zobacz aktywne wątki

no i jeszcze shout by sie przydal tak sobie mysle :>
Avatar użytkownika
sector
the king of bongo!
 
Wiek: 32
Skąd: /dev/null

Re: Co dodać/zmienić?

Postprzez indecentnoise 12 gru 2008, 20:12

auto-zmniejszanie obrazkow by sie przydalo
ʎɐqǝ uo pɹɐoqʎǝʞ ɐ ʎnq ı ǝɯıʇ ʇsɐן ǝɥʇ sı sıɥʇ
Avatar użytkownika
indecentnoise
 
Wiek: 32
Skąd: Warszawa

Re: Co dodać/zmienić?

Postprzez Kubo 12 gru 2008, 20:36

Marcin i wylacz ten licznik postow w profilu :)
Avatar użytkownika
Kubo
The Invincibles
 
Wiek: 31
Skąd: Zamość

Re: Co dodać/zmienić?

Postprzez sector 12 gru 2008, 20:39

z tym do dj3500 on jest pan (de)koder :D
Avatar użytkownika
sector
the king of bongo!
 
Wiek: 32
Skąd: /dev/null

Re: Co dodać/zmienić?

Postprzez koncial 12 gru 2008, 20:49

gdzie dział boruta :D
koncial
 

Następna strona

Powrót do Sprawy forum

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość

cron