Witamy na forum

Rozmowy o wszystkim i o niczym.

Powrót do Offtopic

Re: Witamy na forum

Postprzez dj3500 13 gru 2008, 17:46

sector napisał(a):
phantom napisał(a):cześć witam 8-)
pamiętam jeszcze, jak w wakacje dj3500 mówił, że FME nie wypali ;)

zalezy, ktore mial na mysli :)

dokładnie :) ale zgadnij, kto teraz zaproponował właśnie taką nazwę :P

też witam ;)
Avatar użytkownika
dj3500
Administrator
 
Wiek: 28
Skąd: Wrocław

Re: Witamy na forum

Postprzez phantom 13 gru 2008, 18:50

Haha, nie wiedzialem, ze ten pomysl wezmiesz tak powaznie ;). W przyszlosci pamietaj o moim % za przemianowanie FMT w FME :twisted:.
phantom
 
Wiek: 31
Skąd: wlkp.

Re: Witamy na forum

Postprzez Alexandra 13 gru 2008, 21:12

sector napisał(a):witam milych kolegow i przyszel kolezanki :twisted:



przyszła koleżanka tez wita :)
shhh... be quiet... listen... THIS PLACE IS ROCKING ! ! !

Obrazek
Avatar użytkownika
Alexandra
 
Wiek: 33
Skąd: Katowice

Re: Witamy na forum

Postprzez sector 13 gru 2008, 21:18

pozostaje Olu zaprosic do pisania, jak niegdys na "forum ktorego nazwy nie wymieniamy". Mozesz zakladac tematy o globalu, jak niegdys! Jesli nie bedziesz zakladala poleci warn o lacznej liczbie punktor 666 i bedziesz wtedy miala nakaz pisania postow :D
Avatar użytkownika
sector
the king of bongo!
 
Wiek: 32
Skąd: /dev/null

Re: Witamy na forum

Postprzez Alexandra 13 gru 2008, 21:32

oo zapytałam w offtopicu a tu uzyskalam odpowiedz o Globalu :D super! to Global moj, tylko że powiedzmy od przyszłego tygodnia, bo w tym tyg. pracuje do 19 :P ale temacik bedzie :D a mozna komentowac "on line" czy tylko same tracklisty wklejac?
shhh... be quiet... listen... THIS PLACE IS ROCKING ! ! !

Obrazek
Avatar użytkownika
Alexandra
 
Wiek: 33
Skąd: Katowice

Re: Witamy na forum

Postprzez Kubo 13 gru 2008, 21:45

Ola mozna wszystko. To nie forum B ;)
Avatar użytkownika
Kubo
The Invincibles
 
Wiek: 31
Skąd: Zamość

Re: Witamy na forum

Postprzez blanx 13 gru 2008, 22:39

Witam wszystkie robaczki :)
blanx
 

Re: Witamy na forum

Postprzez sector 13 gru 2008, 22:43

kolejna pani ladna na forum :oops:
Avatar użytkownika
sector
the king of bongo!
 
Wiek: 32
Skąd: /dev/null

Re: Witamy na forum

Postprzez Ola 14 gru 2008, 0:17

Witam serdecznie wszystkich forumowiczów :-)

Forum nowe, ale czytając jego zawartość wnioskuję, że piszą tu wartościowi ludzie. Mam nadzieję, że miło spędzimy wirtualnie razem czas. :)
Avatar użytkownika
Ola
 
Skąd: Gdańsk / Amsterdam

Re: Witamy na forum

Postprzez Kubo 14 gru 2008, 0:19

Czesc Ola.. witamy witamy :) I od razu zachecamy do udzielania sie ;) Dzialalas moze na jakims forum muzycznym ?
Avatar użytkownika
Kubo
The Invincibles
 
Wiek: 31
Skąd: Zamość

Re: Witamy na forum

Postprzez Ola 14 gru 2008, 0:23

Kubo napisał(a):Czesc Ola.. witamy witamy :) I od razu zachecamy do udzielania sie ;) Dzialalas moze na jakims forum muzycznym ?

Nie udzielałam się, ale mogę powiedzieć o sobie "wielka siostra", bo większość Was kojarzę już dosyć dobrze z innych for. Rzadko piszę, raczej obserwuję, ale to forum jakoś mi się wyjątkowo spodobało ;)
Avatar użytkownika
Ola
 
Skąd: Gdańsk / Amsterdam

Re: Witamy na forum

Postprzez sector 14 gru 2008, 16:24

Ola napisał(a):
Kubo napisał(a):Czesc Ola.. witamy witamy :) I od razu zachecamy do udzielania sie ;) Dzialalas moze na jakims forum muzycznym ?

Nie udzielałam się, ale mogę powiedzieć o sobie "wielka siostra", bo większość Was kojarzę już dosyć dobrze z innych for. Rzadko piszę, raczej obserwuję, ale to forum jakoś mi się wyjątkowo spodobało ;)


Nic dziwnego, bo sa tutaj wyjatkowo fajnie ludzie :)

Witam witam ! 8-)
Avatar użytkownika
sector
the king of bongo!
 
Wiek: 32
Skąd: /dev/null

Re: Witamy na forum

Postprzez indecentnoise 14 gru 2008, 16:27

Nawet tacy, ktorzy przez dlugi czas stali po przeciwnej stronie barykady wylajtowali suty dla wspolnego dobra ;)
ʎɐqǝ uo pɹɐoqʎǝʞ ɐ ʎnq ı ǝɯıʇ ʇsɐן ǝɥʇ sı sıɥʇ
Avatar użytkownika
indecentnoise
 
Wiek: 32
Skąd: Warszawa

Re: Witamy na forum

Postprzez Infrared 14 gru 2008, 17:28

No :D Jak dobrze być wśród normalnych ludzi znów. Witam wszystkich!
Obrazek
Nie jedz na pusty żołądek!
http://www.phatt.pl

Asato ma sad gamaya
tamaso ma jyotir gamaya
mrtyor mamrtam gamaya
Avatar użytkownika
Infrared
 
Wiek: 30
Skąd: Piekary Śląskie

Re: Witamy na forum

Postprzez indecentnoise 14 gru 2008, 17:33

siema Asiek :P b!an na dziendob!ry dla Ciebie :D
ʎɐqǝ uo pɹɐoqʎǝʞ ɐ ʎnq ı ǝɯıʇ ʇsɐן ǝɥʇ sı sıɥʇ
Avatar użytkownika
indecentnoise
 
Wiek: 32
Skąd: Warszawa

Re: Witamy na forum

Postprzez biotic 14 gru 2008, 17:41

yo mudafuckuz :mrgreen: postaram sie tu zaklimatyzować :)
biotic
 

Re: Witamy na forum

Postprzez Kubo 14 gru 2008, 18:37

Witamy ! Coraz liczniejsze grono z dawnego forum :)
Avatar użytkownika
Kubo
The Invincibles
 
Wiek: 31
Skąd: Zamość

Re: Witamy na forum

Postprzez badzio 14 gru 2008, 19:14

biotic napisał(a):yo mudafuckuz :mrgreen: postaram sie tu zaklimatyzować :)


Jak już się zaaklimatyzujesz to zaaklimatyzuj tu swoje upodobania muzyczne. Infra podobnie ;)
badzio
 
Wiek: 30
Skąd: Bydgoszcz/Fordon

Re: Witamy na forum

Postprzez Infrared 14 gru 2008, 20:05

Izi zaraz zacznę minimalizacje i technizacje :D
Obrazek
Nie jedz na pusty żołądek!
http://www.phatt.pl

Asato ma sad gamaya
tamaso ma jyotir gamaya
mrtyor mamrtam gamaya
Avatar użytkownika
Infrared
 
Wiek: 30
Skąd: Piekary Śląskie

Re: Witamy na forum

Postprzez sector 14 gru 2008, 20:14

wow ile nam sie tutaj zgromadzilo juz osob! :D
Avatar użytkownika
sector
the king of bongo!
 
Wiek: 32
Skąd: /dev/null

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Offtopic

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość

cron