09.08.09 demens

uplifting, vocal
26.07.2009 - 31.08.2009

Powrót do 2

09.08.09 demens

Postprzez demens 09 sie 2009, 10:42

Teraz coś ode mnie ;p Znajomy niedawno zaraził mnie miksowaniem utworów i coś tam próbuję czasem. Set nagrany wczoraj (chociaż 'set' to może trochę za duże słowo :lol: ), jestem absolutnie początkujący i "koniki" zdarzają się często, niestety na moich standardowych głośnikach SP-163, z których chwilowo jestem zmuszony korzystać, ciężko jest się od razu wbić. Ale starałem się to jak najszybciej korygować ;]

TL:
1. Der Mystik - Tangle Of Aspens (Intro Mix)
2. Insignia - Kaleidoscope Eyes
3. Alive Stone - Sweetness
4. Reconceal - Touch her heart (Michael Angelo & Jim remix)
5. Ehren Stowers - Solar Dreams (James Cognet remix)
6. Mike Shiver and Daniel Haze pres. Perpetua feat. Kyara - Second Season

czas seta - 39:50
waga pliku - 45,59MB
link - http://www.rapidspread.com/file.jsp?id=ojfoeai66n (zippy, rapid, zshare, filefactory)
gatunek - uplifting/vocal
demens
 
Wiek: 34
Skąd: łódzkie

Re: 09.08.09 demens

Postprzez peterhol9 11 sie 2009, 13:14

demens napisał(a):(chociaż 'set' to może trochę za duże słowo :lol: ), jestem absolutnie początkujący i "koniki" zdarzają się często,
obrażasz mnie tymi słowami :D ja cholera próbuję rozkmniniać jak tu fajnie zamiksować coś już pół roku (i to z marnym skutkiem), a Ty marudzisz choć wrzucasz taki kapitalny set?! SHAME ON YOU :D

to zacznę od minusów..Wkurza mnie jak w secie muszę wracać po 5 razy i szukać gdzie jest przejście z 1 kawałka na drugi. W Twoim tak właśnie musiałem robić. Zasugerowałem się Twoim marudzeniem (:P) i myślałem, że będzie coś na zasadzie : "aha..mamy Cię, tu koń, tam koń, tu się zmienia wałek itd itp), Niestety, fail. Zamiast tego musiałem wracać i szukać. Oczywiście ten mój 'minus' potraktuj dodatnio :P