31.10.09 Kasper - Battle Mix (Edycja 04)

12.10.2009 - 15.11.2009

Powrót do 4

31.10.09 Kasper - Battle Mix (Edycja 04)

Postprzez Kasper 31 paź 2009, 18:39

Chcecie zaczynać beze mnie? Dopisuję się do listy uczestników. Ode mnie w tym miesiącu, set w dość big-roomowo transowym klimacie. Będzie Armin, BT, Prydz, zajedziemy do stanu Dakota, odwiedzimy Koolhaus w Toronto, będą piękne wokale Jes i Marii Nayler, będą wyznania miłości, mordercze tony i piękne niebo... Wszystko to w dość szybkim tempie 135-137BPM. W przyszłym miesiącu powrócimy do lżejszego grania, ale teraz nieco żywiej na rozgrzewke w chłodne jesienne wieczory:

Tracklist:

01. BT feat. Jes - Every Other Way (Armin van Buuren Remix)
02. Kyau & Albert - I Love You
03. Lentos - Forget About U (Barnes & Heatcliff Remix)
04. Ernesto vs. Bastian - Killer Tone
05. Dakota - Koolhaus
06. Calvin Harris - Flashback (Eric Prydz Remix)
07. Espen Gulbrandsen vs. DJ Julian Vincent feat. Maria Nayler - Perfect Sky


Link: Kasper - Battle Mix (Edition 04).mp3
Ostatnio edytowano 31 paź 2009, 19:37 przez Kasper, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Kasper
 
Wiek: 32
Skąd: Rybnik, PL

Re: 31.10.09 Kasper - Battle Mix (Edycja 04)

Postprzez sector 31 paź 2009, 18:41

No prosze, rzutem na tasme, ale jest kolejny uczestnik :- D Brawo Kaspa. To teraz musze jeszcze tylko Twoj set przesluchac :stereo:
Avatar użytkownika
sector
the king of bongo!
 
Wiek: 32
Skąd: /dev/null

Re: 31.10.09 Kasper - Battle Mix (Edycja 04)

Postprzez Kasper 31 paź 2009, 19:20

Zapomniałem dodać, że mam w dupie mixowanie harmoniczne, mixuje co mi z czym pasi a nie to czego wymaga zaprogramowany mix. Peace!
Avatar użytkownika
Kasper
 
Wiek: 32
Skąd: Rybnik, PL

Re: 31.10.09 Kasper - Battle Mix (Edycja 04)

Postprzez peterhol9 31 paź 2009, 19:50

dobra tracklista z kilkoma wałkami, które uwielbiam, ale co do reszty to za chwil parę :)
I LOVE RUSSIAN AND GREEK PROGRESSIVE

Obrazek
Avatar użytkownika
peterhol9
yoma
 
Wiek: 31
Skąd: Tomaszów Lubelski/Lublin

Re: 31.10.09 Kasper - Battle Mix (Edycja 04)

Postprzez sector 31 paź 2009, 20:05

peterhol9 TY nie masz co robic czy jak to jest z Toba? :- D
Avatar użytkownika
sector
the king of bongo!
 
Wiek: 32
Skąd: /dev/null

Re: 31.10.09 Kasper - Battle Mix (Edycja 04)

Postprzez peterhol9 31 paź 2009, 20:10

sector napisał(a):peterhol9 TY nie masz co robic czy jak to jest z Toba? :- D
sęk w tym, że mam dużo do roboty, ale nic mi się nie chce :P za to lubię BM jak cholera (na 2 następne edycje mam już sety) :D :D
I LOVE RUSSIAN AND GREEK PROGRESSIVE

Obrazek
Avatar użytkownika
peterhol9
yoma
 
Wiek: 31
Skąd: Tomaszów Lubelski/Lublin

Re: 31.10.09 Kasper - Battle Mix (Edycja 04)

Postprzez peterhol9 31 paź 2009, 20:37

oceniamy:
1 - kawałek nawet przyjemny. Może nie pierwszych Arminowych jakości, ale na początek w sam raz :)
1->2 - nachodzą na siebie midy i chyba we frazę nie tą wszedłeś. Czyli średniawo..
2 - nawet nawet. w secie dobrze pasuje, a na dodatek jeden z lepszych wynalazków Kyałów w ostatnich latach
2->3 Przejście 1 klasa!! Nic dodać nic ująć
3- No i przyszła pora n a jeden z moich ulubionych wałków roku. Piękne progresywne dziecko grane niemal w każdym z ostatnich setów Markusa S. Co ważne zarówno wyczyny Barnesów, jak i oryginał są cudowne :)
3->4 dobrze. Co prawda na początku za bardzo midy w 4 poszły do góry (chyba mała pomyłka z Twojej strony ;)) ale później wszystko weszło na właściwe tory.
4-Dobry tjun od gości za którymi za bardzo nie przepadam. Silny, nadający mocy secikowi.. Jak na razie wyśmienicie
4->5 piękne przejście !! Ja osobiście próbowałem zamieścić w ostatnim secie Koolhaus, ale nijak nie umiałem go zmiksować. Tobie wyszło zajebiście wręcz!!
5 - Kolejny z moich top 2009!! Cudowne dziecko Markusa. Żaden Moonbeam mix czy inny mix nie umywa się do zaprezentowanego przez Ciebie oryginału. W tym momencie przechodzą mnie ciary.. Gratulacje !
5->6 trudno mi powiedzieć coś o tym przejściu. Dobre i mniej dobre. Mniej dobre, bo wiem, że kilka chwil po samym przejściu Koolhaus się kończy i przed samym przejściem robi się trochę pusto. Ale ogólnie równo i ..może być :)
6 - Niestety nie podzielam Twoich entuzjazmów wobec tego wałka.. Jest dobry, ale u mnie aż takich achów i ochów nie wywołuje. Trochę w tym miejscu za sprawą tego kawałka set minimalnie wyhamowuje. A szkoda, bo powinien gnać!!
6->7 oj niedobrze. Melodie nie zgrywają się i ogólnie robi się tego za dużo.
7 - całkiem fajny numer :)

Ogólnie więc: Jak dobry trener wstawiający w ostatnich minutach zawodnika przesądzającego o wyniku meczu, tak Ty jak do tej pory przesądziłeś o moich typach na czołowe miejsce. O ile Kuba aka 3500 nie zamieści czegoś lepszego to Ty jesteś po raz kolejny nr 1 w BM. Gdyby tylko w kilu miejscach technicznie było lepiej to byłoby idealnie. Trafiłeś w moje gusta i należy się za to nagroda. Tak trzymaj ! :)
I LOVE RUSSIAN AND GREEK PROGRESSIVE

Obrazek
Avatar użytkownika
peterhol9
yoma
 
Wiek: 31
Skąd: Tomaszów Lubelski/Lublin

Re: 31.10.09 Kasper - Battle Mix (Edycja 04)

Postprzez sector 31 paź 2009, 20:40

peterhol9 napisał(a):O ile Kuba aka 3500 nie zamieści czegoś lepszego to Ty jesteś po raz kolejny nr 1 w BM


Obiecales !!!111.... :- ( oszukales mnie! :stupidme:
Avatar użytkownika
sector
the king of bongo!
 
Wiek: 32
Skąd: /dev/null

Re: 31.10.09 Kasper - Battle Mix (Edycja 04)

Postprzez peterhol9 31 paź 2009, 20:43

sector napisał(a):
peterhol9 napisał(a):O ile Kuba aka 3500 nie zamieści czegoś lepszego to Ty jesteś po raz kolejny nr 1 w BM
Obiecales !!!111.... :- ( oszukales mnie! :stupidme:
mocne sety są w tej edycji :D spokojnie, czekaj a nóż Tobie coś się dostanie od dobrego wujka Piotrka :D ale najsamwpierw musisz sięgnąć w głąb siebie i uwierzyć w swój set :D :D
I LOVE RUSSIAN AND GREEK PROGRESSIVE

Obrazek
Avatar użytkownika
peterhol9
yoma
 
Wiek: 31
Skąd: Tomaszów Lubelski/Lublin

Re: 31.10.09 Kasper - Battle Mix (Edycja 04)

Postprzez sector 31 paź 2009, 20:47

peterhol9 napisał(a):mocne sety są w tej edycji :D spokojnie, czekaj a nóż Tobie coś się dostanie od dobrego wujka Piotrka :D ale najsamwpierw musisz sięgnąć w głąb siebie i uwierzyć w swój set :D :D


spoko spoko, siegne w glab swojego portwela i wyczaruje dla Ciebie jakies gorsz :* Obrazek

a teraz slucham seta Kaspra :>

edit: zmieniam zdanie dzis nie dam rady przesluchac, za goraco :) Jutro ocenie do konca wszystko i wystawie moje typy obecnego notowania.
Avatar użytkownika
sector
the king of bongo!
 
Wiek: 32
Skąd: /dev/null

Re: 31.10.09 Kasper - Battle Mix (Edycja 04)

Postprzez peterhol9 31 paź 2009, 21:09

chociaż zmieniam zdanie co do przejścia z Koolhaus..jednak się nie wydaje takie ciche jak sądziłem :D
I LOVE RUSSIAN AND GREEK PROGRESSIVE

Obrazek
Avatar użytkownika
peterhol9
yoma
 
Wiek: 31
Skąd: Tomaszów Lubelski/Lublin

Re: 31.10.09 Kasper - Battle Mix (Edycja 04)

Postprzez soczek 31 paź 2009, 22:24

Już mniej więcej obczajone, jutro będzie ocena 8-)
soczek
 
Skąd: Nowy Sącz

Re: 31.10.09 Kasper - Battle Mix (Edycja 04)

Postprzez sector 01 lis 2009, 11:04

Zaczyna sie niezle. Mimo, iz czuje, ze nie sa to i tak moje klimaty to bedzie to chyba Twoj najlepszy set w moim odczuciu. Jedziemy.

1. Mimo, ze w z vocalem to nie jest zle. Na poczatek moze byc.
1->2. Wydaje sie ok. Chociaz moze mi sie zdaje i lekki przester, ale ciezko mi wyczaic na moim obecnym sprzecie :P
Ten kawalek za to srednio mi sie podoba. Ten vocal jakos mnie denerwuje troche :D bul bul bul bul :D
2->3. Bardzo sprawne przejscie. Choc mysle, ze mozna bylo zrobic o fraze wczesniej, to i tak jest bardzo dobrze :). Ten kawalek jest juz lepszy niz poprzedni. Vocalu juz nie ma a same sample i ich uklad przypominaja mi jakis kawalek cosmic gate.
3->4. Dobre szybkie przejscie. Tez na +. Zdecydownie najlepszy numer do tej pory. Cos sie dzieje.
4->5. Kolejne dobrze przejscie i to do tej pory mi sie najbardziej podoba. Sam numer nie wiedziec czemu bardzo mi wpadl w ucho. Dlatego, tez Twoj set ma u mnie kolejnego + za ten remix Prydza :) This is like a flashback \o/
5->6. Przejscie niczemu sobie. Numer mi sie nie podoba. Na zakonczenie moze byc. Jednak szcerze do tego statniego to srednio mi pasuje. Juz bym bardziej widzial Prydza na koncu. Niestety koncowka mi sie nie podoba.

(przeoczylem jakies przejscie :) )

Reasumujac w moim odczuciu tak jak pisalem na poczatku to chyba najlepszy set jaki do tego pory zrobiles. Nie mniej jednak jest pare mankamentow. Troche za duzo tutaj vocalu jak dla mnie 4/7 to kawalki z vocalem. Mi sie to srednio podoba. Przejscia OK! Koncowka troche nie bardzo bo myslalem, ze pociagniesz cos w styly flashback czy podobnych klimatow. Ogolnie chyba beda punkty :)
Avatar użytkownika
sector
the king of bongo!
 
Wiek: 32
Skąd: /dev/null

Re: 31.10.09 Kasper - Battle Mix (Edycja 04)

Postprzez soczek 01 lis 2009, 21:24

Nie jestem specjalnym znawcą jeżeli chodzi o technikę miksowania, ale set podoba się.

1 - na początku (kiedy nie było dobrej jakościowo wersji) ta produkcja w ogóle mi się nie podobała, potem się to zmieniło, i chociaż wolę remix Armina "Beggin' U", to jednak "Every Other Way" jest również bardzo dobre, do tego piękny breakdown.
2 - interesująca produkcja, chociaż jak dla mnie to szału nie robi.
3 - słychać, że B&H maczali w tym palce, nie osłuchałem się jakoś z tą produkcją, ale mimo wszystko jest godna uwagi.
4 - nie przepadam za produkcjami tych Panów, ale "Killer Tone" jest naprawdę fajną produkcją, ma w sobie niesamowitą moc.
5 - Dakota to Dakota, chociaż uważam, że pod tym przydomkiem stworzył lepsze produkcje.
6 - amazing! Zdecydowanie lepsza wersja od oryginalnej, wczoraj wyszedł singiel (jest też One Love David Guetta Remix :D), Eric Prydz naprawdę niesamowicie zremiksował ten kawałek, chociaż trochę denerwuje vocal w tej wersji.
7 - prosto z UR4, dobra produkcja.

Set jak najbardziej trafia w moje gusta, bo sam słucham takiej muzyki, dobra robota!
soczek
 
Skąd: Nowy Sącz

Re: 31.10.09 Kasper - Battle Mix (Edycja 04)

Postprzez RomuS 08 lis 2009, 16:13

Zaczynamy na pełnej a jakże!.

1. Ooo... melodyjny początek... zapowiada się nam transowy secik ala Armin? hmm... słuchamy... i przejście dość nie najgorsze.
2. tak zdecydowanie Kyau ;) numery ładne, coś narazie mało dynamiki, uwaga next song... plum plum ładnie coś wchodzi... i...?
3. Jeaaa ;] coś progowego i dla mnie... jest +! zresztą po Lentos nie spodziewać się innego jak dobrej produkcji nie można ;)cicho cicho coś się dzieje... ładne przejście, trafione i skończone w odpowiednim momencie... no no!
4. taaa prawdziwy Killer :D tylko że tutaj dzieje się tak jakby w porównaniu do poprzedniego utworu zdecydowanie za mało i trochę straciliśmy na dynamice... jedziem dalej...
5. przejście bum cyk cyk bym cyk cyk i mamy nr roku :D szkoda że nie w remiksie Moonbeam, ale ordżinal też jest miodny. ihaaa przejście... takie trochę dziwne...
6. no ta Flashback ostatnio ostro męczy playery... bdb utwór i świetnie pasuje do poprzednika.
7. no pięknie... na zakończenie vacalem i do tego utwór który ma w sobie coś magicznego.

Świetnie, wszystko pięknie, dużo znanych, zamęczanych w audycjach... ale jakoś brak świerzości... może jestem zbyt wybredny, ale mi tutaj czegoś brakowało. słuchało się miło i może jest to spowodowane wczorajszą imprezą, że nie mogę się skupić, ale więcej jakoś nie wykrzesam.
Avatar użytkownika
RomuS
 
Wiek: 32
Skąd: Bieruń /k. Katowic

Re: 31.10.09 Kasper - Battle Mix (Edycja 04)

Postprzez kiki 13 lis 2009, 17:16

pierwszy kawalek jak dla mnie jest tragiczny :mrgreen: tak wiec opornie mi szlo zeby calosc przesluchac, ale sie zmusilam i przesluchalam \o/ ;) pierwsze przejscie bardzo urwane. drugi kawalek zaczyna sie fajnie,potem nieszczesny brejkdałn i ajj loooov juuuu :roll: nie to nie dla mnie :D ja taka uczuciowa chyba nie jestem jak Wy chlopcy :twisted: zal ze to alberty, bo takie made of sun czy inne stary hity byly bardzo fajne i z sentymentem do nich(zadko bo zadko,ale) wracam.. chociaz melodia przyjemna i wpadajaca szybko w ucho :) gdyby nie brejkdałn i i love you to utwor bylby udany :) fajnie przeszlo na kolejny kawalek - tak profesjonalnie ;) Lentos - irytuje mnie plumkanie, ale napewno lepsze niz porzednie utwory ;) uuuooo i Ernesto - koles mi si ekojarzy z dark side of the moon - i podobne dzwieki slysze,ale zupelnie nie moj klimat... Kasper 3 lata temu chetnie bym sluchala Twojego seta,ale na dzien dzisiejszy mnie meczy i irytuje! typowy tręs, bit, breakdown, vocal, bit... gustuje w innej muzie, zreszta widac tez po reszcie ocen ;) utwor nr 6 mi sie chyba najbardziej spodobal z calosci! no fajny jest! i tak mysle Kasper ze dobra robote odwaliles, bo set jest spojny, utwory do siebie pasuja, technicznie przyjemnie - czego chciec wiecej? :)
pozdrawiam cieplo
Obrazek
Avatar użytkownika
kiki
z Afryki
 
Wiek: 30
Skąd: Wrocław

Re: 31.10.09 Kasper - Battle Mix (Edycja 04)

Postprzez Matvel 14 lis 2009, 15:43

Na dzień dobry mamy dwa utwory które są okropne :D Jedynka jest po prostu słaba i niczym się nie wyróżnia spośród tego całego trance'owego gówna co wychodzi. Dwójka natomiast to po prosty mnie na wymioty zbiera jak słyszę takie ścierwo. Za takie utwory to powinna być dożywotnia dyskwalifikacja na produkcję. Co to w ogóle jest? Jeszcze ten żenujący wokal, ile lat można powielać ten sam żenujący schemat. I pomyśleć że jeszcze kilka lat temu można było ich słuchać z przyjemnością. Przejście między nimi nietrafione. Na szczęście utwór 3 już brzmi bardziej jak muzyka, choć szału też nie ma. Ernesto i Bastian nigdy nic co stworzyli nie wywowało na mnie wrażenia i tutaj jest podobnie. Przejście poprzednie jak i na Dakote ładne. Dalej jest w końcu coś dobrego, Remix Prydza bardzo przyjemny, niestety to już prawie koniec. Ostatnie przejście również bez zarzutów szkoda tylko że znowu płaczące jęczenie wchodzi. Niestety nie potrafię obecnie na dłuższą metę słuchać takiego trance'u. Czekam do następnej edycji na coś lepszego.
Matvel
 
Wiek: 30
Skąd: B-stok

Re: 31.10.09 Kasper - Battle Mix (Edycja 04)

Postprzez Vibez 15 lis 2009, 0:49

Powiem ci że ile bym nie słuchał twoich setów, ciągle przychodzi mi do głowy jedno. Gdyby technicznie było dobrze wszystko przygotowane, słuchało by sie tego dwa razy lepiej, bo merytorycznie swoich odbiorców z takim materiałem z pewnością znajdziesz. Ale do rzeczy.

Pierwszy numer aż strach mówić na głos że to Armin. Gdybyś mi tego nie podpisał to bym w życiu nie myślał że on mógł popełnić coś takiego (ja od roku do tyłu jestem, może to już codzienność w jego przypadku, nie wiem). Kawałek jest jaki jest, przeleciał i jest pierwsze przejście. Znów cały ty, pchasz sie z trackami na chama nic nie tnąc. Efekt jest taki że robi sie niezły bajzel zwłaszcza gdy numery harmonicznie do siebie nie pasują. No i tak też jest w tym przypadku, wycięcie dołów od 200hz w dół załatwiło by sprawę. Odjął bym też troche środkowych częstotliwości (nie wiem jakich korektorów używasz, ale delikatne wycięcie sporego pasma +/- 1000hz dobrze by siadło). Wszedł więc I Love You który bardziej mi podchodzi w wersji kosmitów. Typowe K&A więc noga mi tupie. Następne przejście kompletnym odwróceniem poprzedniego i jest dobre. Ja sam bardzo takie przejścia lubie (sam beat na samym beacie). Dajesz sie nakręcić wchodzącemu Lentosowi i siada bardzo pierwsza klasa. Sam numer stosunkowo przyjemny chociaż pewnie w natłoku podobnych szału by nie zrobił. Kolejne przejście, ten sam problem. Doły z jednego i drugiego nakładają sie na siebie i powstaje natłok (a jeszcze nie daj boże gdyby sie coś rozjeżdżało). Killer Tone sam w sobie taki sobie ale wygodnie leci, zaczynam wpadać w klimat który mi prezentujesz. Następne przejście spasowało harmonicznie więc złapałeś mnie na tym że sie nie zorientowałem kiedy wchodzi Koolhaus. Troche było problemów z beatmatchingiem (nie wiem czym mixujesz ale jeśli abletonem to taki problem nie powinien się już dawno pojawiać!). Przejście na Flashback bez zastrzeżeń ale właśnie wypadłem z klimatu w który mnie wciągnąłeś, po fajnie nakręconych zapierdzielaczach moooocno zwalniamy. Ostatni numer brzmi jak by był 128kbps z wyciętą górą. Dodatkowo mam wrażenie że utwór przeszedł przez najgorszy na świecie algorytm do pitchu w abletonie - complex (słusznie?). Po wolnym prydzu znów przyspieszamy tempem. Niedobra taka huśtawka.

Reasumując jest co raz lepiej, ale wygląd techniczny twoich setów wciąż cie gubi. Głośności na przejściach, beatmatching, jakości utwórów (ostatni). Zadbaj o to a zrobisz gigantyczny krok w przód. W czasach cyfrowej muzyki jakość to podstawa, gdybyś grał to wszystko z vinyla sprawa nie była by na tyle priorytetowa.

Pozdro Kaspa ;)
Avatar użytkownika
Vibez
aka Douglas Howarth
 
Wiek: 28
Skąd: Jastrzębie Zdrój | Kraków

Re: 31.10.09 Kasper - Battle Mix (Edycja 04)

Postprzez Kasper 15 lis 2009, 11:48

Vibez napisał(a):Powiem ci że ile bym nie słuchał twoich setów, ciągle przychodzi mi do głowy jedno. Gdyby technicznie było dobrze wszystko przygotowane, słuchało by sie tego dwa razy lepiej, bo merytorycznie swoich odbiorców z takim materiałem z pewnością znajdziesz. Ale do rzeczy.

Pierwszy numer aż strach mówić na głos że to Armin. Gdybyś mi tego nie podpisał to bym w życiu nie myślał że on mógł popełnić coś takiego (ja od roku do tyłu jestem, może to już codzienność w jego przypadku, nie wiem). Kawałek jest jaki jest, przeleciał i jest pierwsze przejście. Znów cały ty, pchasz sie z trackami na chama nic nie tnąc. Efekt jest taki że robi sie niezły bajzel zwłaszcza gdy numery harmonicznie do siebie nie pasują. No i tak też jest w tym przypadku, wycięcie dołów od 200hz w dół załatwiło by sprawę. Odjął bym też troche środkowych częstotliwości (nie wiem jakich korektorów używasz, ale delikatne wycięcie sporego pasma +/- 1000hz dobrze by siadło). Wszedł więc I Love You który bardziej mi podchodzi w wersji kosmitów. Typowe K&A więc noga mi tupie. Następne przejście kompletnym odwróceniem poprzedniego i jest dobre. Ja sam bardzo takie przejścia lubie (sam beat na samym beacie). Dajesz sie nakręcić wchodzącemu Lentosowi i siada bardzo pierwsza klasa. Sam numer stosunkowo przyjemny chociaż pewnie w natłoku podobnych szału by nie zrobił. Kolejne przejście, ten sam problem. Doły z jednego i drugiego nakładają sie na siebie i powstaje natłok (a jeszcze nie daj boże gdyby sie coś rozjeżdżało). Killer Tone sam w sobie taki sobie ale wygodnie leci, zaczynam wpadać w klimat który mi prezentujesz. Następne przejście spasowało harmonicznie więc złapałeś mnie na tym że sie nie zorientowałem kiedy wchodzi Koolhaus. Troche było problemów z beatmatchingiem (nie wiem czym mixujesz ale jeśli abletonem to taki problem nie powinien się już dawno pojawiać!). Przejście na Flashback bez zastrzeżeń ale właśnie wypadłem z klimatu w który mnie wciągnąłeś, po fajnie nakręconych zapierdzielaczach moooocno zwalniamy. Ostatni numer brzmi jak by był 128kbps z wyciętą górą. Dodatkowo mam wrażenie że utwór przeszedł przez najgorszy na świecie algorytm do pitchu w abletonie - complex (słusznie?). Po wolnym prydzu znów przyspieszamy tempem. Niedobra taka huśtawka.

Reasumując jest co raz lepiej, ale wygląd techniczny twoich setów wciąż cie gubi. Głośności na przejściach, beatmatching, jakości utwórów (ostatni). Zadbaj o to a zrobisz gigantyczny krok w przód. W czasach cyfrowej muzyki jakość to podstawa, gdybyś grał to wszystko z vinyla sprawa nie była by na tyle priorytetowa.

Pozdro Kaspa ;)


Odniosę się po krótce do Twojej wypowiedzi i innych. Set z założenia miał być big-roomowy stąd te wszystkie pierdzenia i pitu-pitu. Nie mixuje tylko Abletonem, ponadto wiem, że pierwsze przejście było z dupy z uwagi na gruby przester, ale nie chciało już mi się tego poprawiać. Gdzie w przejściu na Koolhaus były jakieś off-beaty to nie mam pojęcia, bo przejście te słyszałem z 1000 razy.

Ponadto, co i najważniejsze chciałbym wreszcie abyście przestali mnie oceniać poprzez pryzmat osoby, którą przedstawia grafika w moim avatarze. Raz pokazałem, że mój gust nie kończy się na produkcjach typu zagranego w tym secie, jednak zestawiam tracki jakie lubie a nie takie aby przypodobać się innym. Amen
Avatar użytkownika
Kasper
 
Wiek: 32
Skąd: Rybnik, PL

Re: 31.10.09 Kasper - Battle Mix (Edycja 04)

Postprzez Solo van Small 15 lis 2009, 11:57

jakos specjalnie mnie Twoj set nie zachwycil, dobor utworow jest taki sobie, mi podeszly tylko 3 utwory ale zacznijmy od poczatku...
1-przypomina mi sie Universal Religion, skojarzenie raczej mile bo plyta mi sie spodobala, sam utwor zreszta tez, przejscie niedopracowane, jakbys juz chcial wejsc w kolejny tune ale nie byles pewny czy to juz czy moze jeszcze chwilke poczekac
2-nie przypadlo mi to do gustu, takie nijakie, przy tym przejsciu spedzilem troche czasu, wsluchujac sie i nasluchujac probujac cos wychwycic ale chyba tym razem sie nie przyczepie, nawet dobrze zgrane biorac pod uwage jak zaczyna sie kolejny track
3-bardzo przyjemny w odbiorze utwor, to drugi , ktory mi przypadl do gustu, kolejne przejscie zostawie bez komentarza, jak na moj gust to zupelny niewypal, troche mnie odrzucilo
4-hmm... Killet Tone jesli sie nie myle...moze byc...taka rada, przy przejsciach polecam troche wiecej zabawy z equalizerkiem, efekt bedzie o niebo lepszy
5-i kolejny utworek ktory nie przypadl mi do gustu, nie jest zly, wpasowuje sie w klimat ale raczej nie w moj, przejscie raczej na plus, na pewno jest lepsze od dwoch poprzednich
6-track taki sobie, wpada jednym uchem drugim wypada, zapomne o nim po paru minutach, ostatnie przejscie niestety znowu nieudane, zmieszaly sie 2 motywy i nie bardzo wiedzialem na ktorym mam sie skupic bardziej
7-utwor na duzy plus i chyba wiesz czemu,jakosc pozostawia wiele do zyczenia chociaz na sluchawkach to nie brzmialo tak tragicznie to jednak przy pisaniu recki na Twoje nieszczescie zrobilem odsluch z glosnikow

set bardzo sredni, przejscia niedopracowane, na pewno musisz jeszcze duzo popracowac nad technika
na pocieszzenie moge dodac tylko ze technicznie to wyglada odrobine lepiej niz w poprzedniej edycji
pozdro
Plany na przyszlosc - wypoczynek :)
Avatar użytkownika
Solo van Small
 
Wiek: 36
Skąd: Vega

Następna strona

Powrót do 4

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości

cron