20.11.09 Peterhol9 aka yoma - Battle Mix Listopad/Grudzień 2009

Unspoken words | Trance
20.11.2009 - 28.12.2009

Powrót do 5

20.11.09 Peterhol9 aka yoma - Battle Mix Listopad/Grudzień 2009

Postprzez peterhol9 20 lis 2009, 13:29

Obrazek

Witam wszystkich :) Oczywiście liczę, że nie przypuszczaliście, że tę edycję mógłby zacząć ktoś inny niż ja :D :D W tym wydaniu zaprezentuję troszkę szybkiego trensiku dla jednych mniej, dla innych bardziej znanego. Próbowałem rozkmninić Abletona i mam nadzieję, iż tym razem z jakością seta będzie lepiej. Niemal wszędzie pozałączałem Re-pitche (poza 2 wyjątkami, gdzie byłem zmuszony zaufać Complexowi), oraz dodatkowo w Media Coderze (Lame nie chce się instalować :D :D)obniżyłem Algorythm Quality z highest speed do niższego. Jeżeli nadal będzie źle, to mówię.. trudno i zachęcam tak czy siak do przesłuchania :D

Namiary:
Czas: 42,19 m (sorki za 1:19, ale myślę, że taki zakres tolerancji jeszcze Administracja zaakceptuje :) )
Jakość; 256kbps - coby ją jeszcze polepszyć
Waga: równe 77,5 mega
Gatunek: 99% trance, 1 % hard trance (w postaci przedostatniej pozycji)

Tracklist:
[Pokaż] Spoiler:
1. Push - Intro
2. Sander Kleinenberg & Stef Vrolijk pres. S'N'S - Conflicts
3. Cape town - Flight of Icarus
4. Nu nrg feat Gate 4 - Astralis
5. John OO Fleming & The Digital Blonde pres. 00db. - Fused (The Digital Blonde rmx)
6. A Force - Crystal Dawn
7. Kai Tracid - Life is too short (Kenji Ogura & Melanie Di Tria rmx)
8. Talla 2xlc - Eternal mystery


Linki:
1. http://www11.zippyshare.com/v/12773614/file.html
2. http://rapidshare.com/files/309629457/P ... s.mp3.html
3. http://www.sendspace.com/file/vnscis
I LOVE RUSSIAN AND GREEK PROGRESSIVE

Obrazek
Avatar użytkownika
peterhol9
yoma
 
Wiek: 32
Skąd: Tomaszów Lubelski/Lublin

Re: 20.11.09 Peterhol9 aka yoma - Battle Mix Listopad/Grudzień 2009

Postprzez sector 20 lis 2009, 14:08

peterhol9 napisał(a):Oczywiście liczę, że nie przypuszczaliście, że tę edycję mógłby zacząć ktoś inny niż ja :D :D


Haha! Szczerze mowiac, to ja sie zdziwilem, ze jeszcze wczoraj nie wrzuciles seta! Pisalem dj3500, ze jak jeszcze nie spisz to napewno wrzucisz, bo masz ten swoj maly plan hahah! : -D
Avatar użytkownika
sector
the king of bongo!
 
Wiek: 32
Skąd: /dev/null

Re: 20.11.09 Peterhol9 aka yoma - Battle Mix Listopad/Grudzień 2009

Postprzez dj3500 20 lis 2009, 16:23

peterhol9 napisał(a):(Lame nie chce się instalować :D :D)

LAME się nie instaluje :> rozpakowujesz i odpalasz lame.exe z odpowiednimi opcjami przez konsolę.

w ogóle to też wiedziałem że nie będzie można mówić o zwłoce w Twoim przypadku :mrgreen:
Avatar użytkownika
dj3500
Administrator
 
Wiek: 28
Skąd: Wrocław

Re: 20.11.09 Peterhol9 aka yoma - Battle Mix Listopad/Grudzień 2009

Postprzez TBk2000 05 gru 2009, 21:00

Wow.. coz za dawka rasowego trensu zagrales w tym secie, az z niewyslowiona przyjemnoscia pochlonalem go kilkakrotnie delektujac sie klasycznym jego brzmieniem. Nie bede ukrywal, ze chwilami mialem gesia skorke sluchajac niektorych kawalkow i ich najlepszych momentow. Dobor utworow zasluguje na wyjatkowa pochwale i jak dla mnie jako wielbiciela klasycznego brzmienia Trance'u, jest powodem do wyroznienia tego setu juz na samym poczatku naszego muzycznego konkursu. Generalnie kazdy kawalek z uwagi na swoje szlachetne korzenie jest na pewno wyjatkowy i sluchajac Twojego setu z przyjemnoscia wyczekuje sie na moment kiedy nastapi kolejne przejscie i wejdzie nastepny utwor. Slowem, prawdziwa Trance'owa uczta, ktorej osobiscie dlugo nie zapomne. I nic nie jest w stanie jej popsuc poniewaz nawet przejscia miedzy utworami sa doskonale.
Avatar użytkownika
TBk2000
Allah Akbar !
 
Wiek: 36
Skąd: tak

Re: 20.11.09 Peterhol9 aka yoma - Battle Mix Listopad/Grudzień 2009

Postprzez peterhol9 06 gru 2009, 14:09

dziękuję uprzejmie TbK za miłą reckę :) co do przejść to bym jednak nie przesadzał, bo niektóre pozostawiają wiele do życzenia :D tak czy siak, dzięki jeszcze raz ;)
I LOVE RUSSIAN AND GREEK PROGRESSIVE

Obrazek
Avatar użytkownika
peterhol9
yoma
 
Wiek: 32
Skąd: Tomaszów Lubelski/Lublin

Re: 20.11.09 Peterhol9 aka yoma - Battle Mix Listopad/Grudzień 2009

Postprzez Solo van Small 08 gru 2009, 11:51

intro jak to intro ma za zadanie przygotowac i wprowadzic nas do tego co ma nastapic za chwile i wprowadzenie jest bardzo ladne tylko wydaje mi sie ze ciut za krotkie
2- bardzo ladnie mi wchodzi-jak na razie moj faworyt w tym secie
3- ciagnie za soba klimat z poprzedniego utworu, przejscie tez niczego sobie, przydaloby sie chyba troche eq zeby beat w przejsciu nie byl az tak wyczuwalny ale nie jest zle
4-przejscie na 4 - utwory sa na siebie ladnie nalozone tylko znowu brakuje mi zabawy eq zeby nakladanie sie beatow na siebie nie bylo takie odczuwalne, utworek ladny
przejde od razu do 6 bo poprzednie przejscie ma ten sam charakter co wszystkie do tej chwili natomiast to juz jest lepsze i to zdecydowanie moze i najlepsze z calego seta
a moze i nie bo widze [a raczej slysze ] ze kolejne tez jest niczego sobie
do ostatniego przejscia tez sie nie przyczepie, widac ze przy poczatkowych sie rozgrzewales a pozniej juz zlapales bakcyla i szlo Ci coraz lepiej
a teraz podsumowanie, moi faworyci to 2 i 8, wedlug mnie najlepsze utwory w tym secie, mocno wkrecaja
najmniej spodobal mi sie tutaj remiks Do Life Is Too Short
klimat udalo Ci sie utrzymac przez wiekszosc seta, przejscia im byles dalej tym byly lepsze
ogolnie set taki sobie, w klimatach ktore raczej rzadko sobie aplikuje, na chwile obecna trudno mi powiedziec czy beda jakies punkty, przyszlosc pokaze
Wypoczynek :) - Over & Out :)
Avatar użytkownika
Solo van Small
 
Wiek: 37
Skąd: Vega

Re: 20.11.09 Peterhol9 aka yoma - Battle Mix Listopad/Grudzień 2009

Postprzez RomuS 08 gru 2009, 17:29

Kłaniam się... Zanim zabrałem się za przesłuchanie jakiegokolwiek BM przejrzałem sobie TL i w zdecydowanej większości będzie mocno energetycznie i tech transowo... hmm...
Ołkej jedziemy od Intra...

1/2. ok pośpiewała zapowiedziała... zaczynamy tą jeszcze 40minutową zabawę... hmm... starociami atakujesz 8-) Ok. podejmuję walkę (zabawę). Sander na początek dobra zamuła... liczę na budowanie napięcia ;]
3. Coś tam jakiś zamiar przejścia... chwilka o K**** wróć! to było czy nie było go :D haha dobre nie zorientowałem się tak po prawdzie. Patrzę w TL a to Cape Town rocznik 2004 i stylu mocno prog trans. co martwi to bez szału jak na razie... ale słucham dalej i popijam JD ;p lala la lala la no to sobie plumka i cicho bo coś się dzieje... jakiś znajomy dźwięk... o NIE!!!! Nie mogłeś... a jednak... Przejście poprawne według mnie.
4. Wybaczcie ale łezka zakręciła się w oku i szafy zakurzonego vinyla z legendą Nu NRG wyciągnąć musiałem... ahhh staroć i pełna euforia... Bez przesadyzmu ale za ten utwór wiercący w moim sercu masz choćby 1pkt :twisted: :D Pamiętam występ Nu NRG w Chorzowie rok 2005... wtedy to ja tego słuchałem... człowiek się starzeje? :cry:
Ok ok... coś nadciąga słyszałem ;> już tak od 30sek nieśmiało... bez zgrzytu póki co... i hmm nie wiem.. czy za głośno czy za wcześnie... zbyt wiele tego i mnie uszy bolą... ok po przejściu namber fajf
5. Hah ale tego to już za wiele :D dwa tak zajebiste kawałki w secie :P i to jeden po drugim, teraz na deser mistrza JooF... ok w spokoju posłucham... miło... naprawdę miło :D ok się dzieje mr DJ... spokojnie na kawałek z nr.6
6. No fajne fajne... hmm Wybacz ale już dawno odbiegło to od moich klimatów jednak lubię czasami posłuchać.
7. O rzesz dobre dobre wujek Kai robi łobu dubu :D haha mistrz z niego był i tyle ;) Przejście na ostatni nr wyszło wydaję mi się bo tak wyszło a nie że tak chciałeś ;> no ale ok.

Reasumując set całkiem przyjemny z paroma wyjątkami, od nr. 4 do końca (ósemkę kasuję) jest milusio :]
Pkt będą za esencję starego dobrego transu ;) Nie mam się co rozpisywać bo te wydanie BM odbiegają stanowczo od mojego teraźniejszego muzycznego poglądu... Tymczasem RomuS
Avatar użytkownika
RomuS
 
Wiek: 33
Skąd: Bieruń /k. Katowic

Re: 20.11.09 Peterhol9 aka yoma - Battle Mix Listopad/Grudzień 2009

Postprzez peterhol9 09 gru 2009, 20:51

dzięki chłopaki za recki :) Szczerze powiedziawszy to myślałem, że najbardziej spodoba się Flight of Icarus. To jedna z moich ulubionych perełek od L-Vee :) No ale gusta mamy inne :P Tak czy siak dzięki jeszcze raz a wysłuchanie
I LOVE RUSSIAN AND GREEK PROGRESSIVE

Obrazek
Avatar użytkownika
peterhol9
yoma
 
Wiek: 32
Skąd: Tomaszów Lubelski/Lublin

Re: 20.11.09 Peterhol9 aka yoma - Battle Mix Listopad/Grudzień 2009

Postprzez kiki 13 gru 2009, 12:50

do 13 minuty wszystko ladnie pieknie, niesamowity klimat zbudowales, bardzo łągodna, przyjemna i lekka atmosfera, jakby to sie w ten sposob do samego konca ciagnelo, to bylaby miazga... no pozostale utwory w ogole nie w moim typie, Kai Tracid jak najbardziej pasuje do calosci, mimo ze sie troche swoim stylem wyroznia. ostatni numer dobry na zakonczenie - wszystko pasuje! wykresu tu nie bede malowala :mrgreen: no ale jak juz wczesniej wspomnialam, poczatek swietny, potem juz nie.. rzecz gustu i tyle, ale nadal uwazam, ze tworzyz Peterholku mixy na wysokim poziomie, widac, ze u Ciebie jest wszystko dobrze przemyslane! ;)

pozdro z szarego wroclawia ;)

ps
peterhol9 napisał(a):Szczerze powiedziawszy to myślałem, że najbardziej spodoba się Flight of Icarus

jeslio chodzi o mnie to tak wlasnie jest ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
kiki
z Afryki
 
Wiek: 31
Skąd: Wrocław

Re: 20.11.09 Peterhol9 aka yoma - Battle Mix Listopad/Grudzień 2009

Postprzez artur 14 gru 2009, 1:16

Nie będę sprawdzał, który kawałek kiedy wyszedł, ale czuc, że to co grasz nie było nagrywane wczoraj. To się chwali bo powoli już człowiekowi się mierzną te wszystkie buureny, ciasta i van dyki. Intro - chyba troszkę za szybko sie urwało ? Przypomina przewodni motyw muzyczny z filmu "Gladiator" :) Fajne !
Drugi kawałek - dużo hihatów :D Przyjemny, chociaż nigdy mnie nic o Kleinenberga nie urzekło. Kolejny fade, na dobrym poziomie, tempo trzyma się jakby ktoś je złapał butapremem. Podobnie jak wcześniejsi słuchacze, - daje plusa za numer Flight of Icarus. Melodycznie trochę mi przypomina jakiś sztos od J.M. Jarra, też ktoś to słyszy ?
Astralis stylowo przypomina nuty robione przez Ferry Tayla. Przyjemny, nienachalny kawałek. technicznie jest znowu dobrze. Jednak kolejny tjun średnio mi podchodzi. Ni chłodzi , ni mnie on grzeje. Za to A force znowu jak najbardziej na plus, z tym, że chyba serio za dużo ostatnio jarra słucha bo znowu go gdzies tu słyszę :D
Tracida chyba chwali nie musze. Tyle ile ja się go nasłuchałem... ohhhh Ta wersja oczywiście tu pasuje, w każdym razie preferuje oryginał.
Ostatnie przejście technicznie moim zdanie najlepsze. Za tallą nigdy nie przepadałem, także ten kawałek taki neutralny.

Secik jak najbardziej na plus, szególnie za Lot Ikarusa i Tracida.
Avatar użytkownika
artur
 
Wiek: 32
Skąd: Katowice/ Wrocław

Re: 20.11.09 Peterhol9 aka yoma - Battle Mix Listopad/Grudzień 2009

Postprzez peterhol9 14 gru 2009, 16:44

artur napisał(a): Melodycznie trochę mi przypomina jakiś sztos od J.M. Jarra, też ktoś to słyszy ?.
właśnie z tego powodu lubię ten tjun :)

Dzięki wszystkim za recki :)
I LOVE RUSSIAN AND GREEK PROGRESSIVE

Obrazek
Avatar użytkownika
peterhol9
yoma
 
Wiek: 32
Skąd: Tomaszów Lubelski/Lublin

Re: 20.11.09 Peterhol9 aka yoma - Battle Mix Listopad/Grudzień 2009

Postprzez wasyl 21 gru 2009, 9:56

Pierwsze dźwięki (nieznanego mi z TL) numeru 01 zwiastują, że będzie staro ( i będzie patrząc na inne pozycje tracklistingu), szybko i być może klimatycznie. A to..ja miałem miec stary set w tej edycji BM!!!!!!!!!!!!!


Spokojnie... Mój set przy Twoim wcale nie brzmi tak staro :), a przynajmniej masz jeden numer starszy, niż najstarszy w mojej tl :P. Ale nie o tym ja miałem...

Zaczynamy odsłuch. Push już na początku mówi nam samą swoją ksywą, że będzie to ciemna, a nie tak jak w moim przypadku, jasna strona trensu. Kolejne numery spod cyfr 2 i 3 prezentują się bardzo średnio w moim odczuciu, jednak astralny klimat jak najbardziej przypada mi do gustu i potęguje tylko wiekowość tych numerów ;). Jednak zaraz potem wchodzi znakomity Astralis :o, który jest niczym rozbłysk Supernowej na tle poprzednich, kosmicznych numerów. Po prostu magia... Właśnie na takiej muzyce wychowywałem się gdzieś u schyłku lat 90. Rozkleiłem się zdecydowanie i przez te kilka minut przeleciało niemalże całe moje dzieciństwo... Kolejny utwór bardzo dobrze kontynuuje klimat poprzednika. Przejście bardzo płynne, track idealnie wkomponował się w set. Zrobiło się jeszcze mroczniej i jeszcze głębiej. Jest bardzo dobrze. Szóstka oczywiście wielbiona nie tylko przez starą trensową gwardię, ale także i przeze mnie :). Znowu +. No i... To byłoby na tyle imo... Było tak dobrze... Tak klimatycznie... Niestety kompozycja seta jak dla mnie mocno rozjechała się poprzez dwa ostatnie, nie pasujące mi tutaj zupełnie tracki. Na taki obrót sprawy jestem na nie :P, ale środek seta jest zdumiewająco dobry, zarówno muzycznie, jak i kompozycyjnie - brawo!. Technicznie jak na tak starą muzykę wyszło naprawdę ładnie. No, może końcówka zmiksowana tak sobie. W każdym bądź razie za Astralis musisz załapać jakieś punkty, bo sobie nie daruję... :D
Avatar użytkownika
wasyl
 
Wiek: 32
Skąd: Wałbrzych

Re: 20.11.09 Peterhol9 aka yoma - Battle Mix Listopad/Grudzień 2009

Postprzez dj3500 26 gru 2009, 22:17

1 - intro bardzo fajne
1->2... no ale jak nie zmiksowałeś go z drugim utworem to nie ma to ani trochę sensu dla mnie
2 - no więc set zaczyna się od suchego bitu, nic to, słuchamy. trochę nic się nie dzieje w tym utworze ale nawet przyjemny
2->3 bdobrze
3 - taki trance mnie nie przekonuje
3->4 koonie na abletonie :/ zły warp. poza tym ok
4 - ten doobry!
4->5 momentami dziwne rzeczy się dzieją, ale ogólnie to świetnie
5 - mistrz! duży plus
5->6 jakieś takie nieskoordynowane to przejście
6 - podobno klasyk, czy ja wiem. w każdym razie dobry numer
6->7 bas/bit wchodzący w 30:17 wydaje się jakby przesterowany. przyzwoicie
7 - nie podoba mi się specjalnie. ale fajny wokal w breaku
7->8 bardzo ładnie
8 - w zasadzie tego pana nigdy nie lubiłem ale utwór jest dobry. nawiasem mówiąc w 41:03 (jak powiedział "eternal mystery") należało imo skończyć seta, podnieść jeszcze BPM całości o jakieś 0.03 i mieć regulaminowego seta :]

W zasadzie jak tak teraz czytam to co Wasyl napisał to trudno mi się z nim nie zgodzić w całej rozciągłości. A zatem przeczytaj jego uwagi jeszcze raz :mrgreen: Ode mnie masz jeszcze zjebę za złego warpa ;) Może będą punkty, zobaczymy. Pzdr :)
Avatar użytkownika
dj3500
Administrator
 
Wiek: 28
Skąd: Wrocław

Re: 20.11.09 Peterhol9 aka yoma - Battle Mix Listopad/Grudzień 2009

Postprzez Matvel 27 gru 2009, 12:01

Szalenie przyjemnie słuchało mi się tego seta. Ogólnie to najsłabszym punktem jest chyba intro które jest takie sobie. Dalej na minus to Tracid mi jakoś nie podszedł, Kai ma dużo lepszych utworów które by lepiej spasowały tutaj do seta. Najwiekszy plus ze stworzyles fajny klimat ktory utrzymuje sie przez caly set. Technicznie tam jakoś wiekszych wpadek nie slyszalem. Muzycznie bardzo mi sie podobalo, jak prawie zawsze od Ciebie i sadze ze punkty powinny byc.
Matvel
 
Wiek: 31
Skąd: B-stok

Re: 20.11.09 Peterhol9 aka yoma - Battle Mix Listopad/Grudzień 2009

Postprzez Transi 27 gru 2009, 12:17

Intro super, ale połączenie go z numer 2 wyszło na prawde kiepsko. Fajnie, ze zagrałeś "Flight of Icarus" - to na prawdę dobra produkcja. Czuć oldschoolowy klimat. "Astralis" wiadomo - klasa sama w sobie. Przejście fatalne :P Lepiej wyszło to wejście na "Fused", aczkolwiek czasem mialem wrazenie, ze wszystkiego tam za duzo ;) Samej produkcji 00.db nie lubie. Na szczęście wrzuciłeś "Crystal Dawn", który jest po prostu fenomenalny. No i idealnie wpsowuje się w poprzednią produkcję. Remol do "Life is too short" jest obrzydliwy, zupełnie mi się nie podoba. Przejście na "Eternal Mystery" gwałtowne, jednak dobrze się wkomponowało. I znowu produkcja nie dla mnie ;)

Ogólnie dobór utworów pół na pół--> +za 01,03,04 i 06. Reszta nie dla mnie. Technicznie nieźle, ale momentami bez rewelacji ;)
Avatar użytkownika
Transi
Keep It Dark
 
Skąd: Gorlice

Re: 20.11.09 Peterhol9 aka yoma - Battle Mix Listopad/Grudzień 2009

Postprzez peterhol9 28 gru 2009, 14:02

dziękx chłopaki za recki :)
Transi napisał(a):Reszta nie dla mnie.
ciekawi mnie czy następny mój BM będzie dla Ciebie, bo klimaty będą zbliżone do tych jakich możesz słuchać;)
I LOVE RUSSIAN AND GREEK PROGRESSIVE

Obrazek
Avatar użytkownika
peterhol9
yoma
 
Wiek: 32
Skąd: Tomaszów Lubelski/Lublin

Re: 20.11.09 Peterhol9 aka yoma - Battle Mix Listopad/Grudzień 2009

Postprzez sector 28 gru 2009, 17:36

Nie bede tutaj u Ciebie Peterhol rozpisywal sie jak w innych tematach bo wszyscy wczesniej juz rozbili Twoj set maxymalnie na czynniki pierwsze. Napisze natomiast moje odczucia odnosnie seta jako calosci (dla odmiany).
Ogolnie set na duzy +. Pocisnales cos w stylu tego hard tranceu co kiedys pocisnal Matvel. Moze zaczne od tego co najbardziej rzuca mi sie w uszy. Na chwile obecna swiezo po odsluchu to to ze ostatni kawalek nie pasuje do calosci i psuje caloksztalt klimatu seta. Reszta kawalkow spoko, z naciskiem na kawalek j00f'a. Bardzo podobaja mi sie w Twoim secie te kawalki psy-trensowe. Ogolnie caly set dobyc dobrze wywazony oprocz ostatniego tracka o ktorym juz mowilem. Fajne basseliney, dobre melodie. Odrazu co da sie zauwazyc co takze jest na duzy + to klimat starych setow.
Ogolnie dobra robota!
Avatar użytkownika
sector
the king of bongo!
 
Wiek: 32
Skąd: /dev/null

Re: 20.11.09 Peterhol9 aka yoma - Battle Mix Listopad/Grudzień 2009

Postprzez Kasper 28 gru 2009, 17:59

Umówiliście się z tymi klasykami czy jak? No i jak tu obiektynie oceniać?

Klasyk, klasyka goni, klasykiem przeplatany, ale ale... Już na pierwszym przejściu atakuje offbeat. Delikatny bo tracki swobodnie przechodzą jeden w drugi jednak dość mnie to w uszy zakuło choć ja sam wielkim mistrzem nie jestem. Przejście drugie, w puszczone w dobrym momencie a jak to mówią o dobrym DJ świadczy dobry timing, ale tu jest OK. Wejście Fleminga mocno naciągane, ale radzić sobie jakoś trzeba. Kolejne przejście przemkło mi nie zauważone no i tu nagle Tracid oświadczył, że życie jest za krótkie tak jakbyśmy tego nie wiedzieli. Znowu całkiem poprawnie. Ostatnie przejście to mocna skucha.

Suma sumarum, klasyki klasykami, ale ja bym się przy nich nie pobawił, jakoś nie dla mnie takie granie. Ponadto fatalna jakość seta, bitrate'm tego nie poprawisz choćbyś nawet tu zapodał 500kbps. Popytaj chłopaków jak oni robią, że ich Abletonowe granie brzmi HD. Ogólnie całkiem przyzwoicie jeśli chodzi o przejścia bo z racji materiału, który mi nie leży na nich się skupiłem. Punktów nie będzie, ale poziomu edycji napewno nie zaniżyłeś.
Avatar użytkownika
Kasper
 
Wiek: 32
Skąd: Rybnik, PL

Re: 20.11.09 Peterhol9 aka yoma - Battle Mix Listopad/Grudzień 2009

Postprzez peterhol9 28 gru 2009, 20:22

Kasper napisał(a): Ponadto fatalna jakość seta, bitrate'm tego nie poprawisz choćbyś nawet tu zapodał 500kbps.
qrwa..znowu to :( Myślałem, że tym razem lepiej będzie. Mam niestety odsłuch jaki mam i trudno mi wychwycić powyższą niską jakość. Poza tym Lame mi (podobnie jak kilka innych, ważniejszych rzeczy, nie odpala) a Media Coder - niby dobry, widać, że jest zaprogramowany na "Peterhol9 - access fail" czy cuś.. Dobra, poszperam tam i tu i może coś wynajdę... Jak nie to trudno..jakość niższa niż regulaminowe 128 nie będzie :P btw.. Na następne edycje tak czy siak już są przygotowane materiały więc trza zacisnąc zęby, nie marudzić i słuchać :D

Dzięki za recki :)
I LOVE RUSSIAN AND GREEK PROGRESSIVE

Obrazek
Avatar użytkownika
peterhol9
yoma
 
Wiek: 32
Skąd: Tomaszów Lubelski/Lublin

Re: 20.11.09 Peterhol9 aka yoma - Battle Mix Listopad/Grudzień 2009

Postprzez sector 28 gru 2009, 20:45

Nie wiem Peterhol czy wiesz, ale nawet jak masz lame to powiedzmy wrzucasz sobie go na dysk C.
Masz np. pliki "Lame.exe" i "set.mp3"

wciskasz znaczek windowsa na klawiaturze + R wpisujesz "cmd" i enter. Przechodzisz na dysk C "cd c:\" i wpisujesz tak "lame -b 192 set.wav"

I kompresuje Ci plik wave do mp3. To chyba najlatwiejszy sposob skompresowania pliku, nie mowiac juz o przeciagnieciu plimu mp3 poprostu na pliczek exe z lame.
Avatar użytkownika
sector
the king of bongo!
 
Wiek: 32
Skąd: /dev/null

Następna strona

Powrót do 5

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość

cron