5 edycja - głosowanie

20.11.2009 - 28.12.2009

Powrót do 5

5 edycja - głosowanie

Postprzez sector 14 gru 2009, 16:14

I tak jak miesiac temu, tak i teraz zasady sa takie same.

Głosujemy w tym temacie, na 5 setów.
Avatar użytkownika
sector
the king of bongo!
 
Wiek: 36
Skąd: /dev/null

Re: Edycja 05 - głosowanie

Postprzez peterhol9 14 gru 2009, 16:29

1. kiki - 5pkt
2. TBk - 4pkt
3. solo van small - 3pkt
4. wasyl - 2pkt
5. ara aka sydney - 1pkt

Wyróżnienie - RomuS :)
I LOVE RUSSIAN AND GREEK PROGRESSIVE

Obrazek
Avatar użytkownika
peterhol9
yoma
 
Wiek: 35
Skąd: Tomaszów Lubelski/Lublin

Re: Edycja 05 - głosowanie

Postprzez RomuS 14 gru 2009, 20:32

Nie było wątpliwości... zdecydowanie godna edycja. Gratulację.

1. Kiki - 5pkt
2. Ara aka Sydney - 4pkt
3. TBK2000 - 3pkt
4. Transi - 2pkt
5. Solo Van Small - 1pkt

Wyróżnienie... Wasyl :P
Ostatnio edytowano 21 gru 2009, 15:14 przez RomuS, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
RomuS
 
Wiek: 36
Skąd: Bieruń /k. Katowic

Re: Edycja 05 - głosowanie

Postprzez TBk2000 17 gru 2009, 3:47

No dobra, przesluchiwanie i komentowanie zakonczone, czas zdecydowac i wybrac. Nie bylo to latwe, bo sporo setow jest niezywkle dobrych, przynajmniej jak na moj gust, i o przyznaniu punktow ciezko bylo mi jednoznacznie zdecydowac komu i ile ;-p. No ale w ostatecznosci moj wybor wyglada tak:


01. Peterhol9 - 5pkt.
02. kiki - 4pkt.
03. Transi - 3pkt.
04. Wasyl - 2pkt.
05. Sector - 1pkt.
Avatar użytkownika
TBk2000
Allah Akbar !
 
Wiek: 40
Skąd: tak

Re: Edycja 05 - głosowanie

Postprzez artur 22 gru 2009, 2:46

Sety były naprawdę sążne, także podobnie jak poprzednicy miałem problem z rozdysponowaniem punktów. Oto moja piątka :

01. Transi - 5pkt.
02. TBK2000 - 4pkt.
03. Dj3500 - 3pkt.
04. Matvel - 2pkt.
05. KIKI - 1pkt.

Wesołych świąt BM'owcy!
Avatar użytkownika
artur
 
Wiek: 35
Skąd: Katowice/ Wrocław

Re: 5 edycja - głosowanie

Postprzez kiki 27 gru 2009, 17:18

ciezko bylo, ale zdecydowalam sie na taka punktacje:

1. ara aka sydney aka artur - 5pkt \o/ gratki!!
2. tbk - 4 pkt
3. transi - 3pkt
4. dj3500 - 2 pkt
5. kasper - 1 pkt

milo bylo, po raz kolejny fajna zabawa, do nastepnego :mrgreen:

pozdrawiam
Obrazek
Avatar użytkownika
kiki
z Afryki
 
Wiek: 34
Skąd: Wrocław

Re: 5 edycja - głosowanie

Postprzez Matvel 27 gru 2009, 22:34

1. Wasyl
2. Tbk2000
3. Ara aka Sydney
4. Solo
5. Sector
Matvel
 
Wiek: 34
Skąd: B-stok

Re: 5 edycja - głosowanie

Postprzez wasyl 28 gru 2009, 21:42

01. Tbk2000
02. Peterhol9
03. dj3500
04. Transi
05. Ara aka Sydney
Avatar użytkownika
wasyl
 
Wiek: 35
Skąd: Wałbrzych

Re: 5 edycja - głosowanie

Postprzez sector 28 gru 2009, 22:24

Ciezko mi bylo wybrac klasyfikacje. Szczerze mowiac meczylem sie troche. Nastepnym razem musze zrobic wszystkie za i przeciw i dopiero w jakims arkuszu i dopiero wtedy wybierac :- ))

1. Solo Van Small
2. dj3500
3. Romus
4. Tbk2000
5. Matvel
Avatar użytkownika
sector
the king of bongo!
 
Wiek: 36
Skąd: /dev/null

Re: 5 edycja - głosowanie

Postprzez Kasper 28 gru 2009, 22:44

Masakra co tu się wyrabiało w tym miesiącu. Konkretna lista setów z konkretnej maści stuffem, punktacja leci następująco:

01. TBk2000 - 5pkt. - odświeżyłeś mi klasyki w breakowych wersjach. Kawał konkretnego grania. Czegoś takiego w BM, jeszcze nie słyszaliśmy.
02. dj3500 - 4 pkt. - ostra walka z Transim o tą pozycję, pocisłeś kilka tracków, które drastycznię przyśpieszają bicie mego serca, należy się ta eksponowana pozycja.
03. Transi - 3 pkt. - absolutny mistrz prog house'owego grania, w tym miesiącu wybitnie nagrane pode mnie. To, że nie byłeś pierwszy "zawdzięczasz" jedynie dwóm Panom "5500".
04. Solo van Small - 2pkt. - za 3 petardy z rzędu zwieńczone RAMsterdam, kawał dobrego grania!
05. sector - 1 pkt. - co by nie mówić i jak by nie było pewne sytuacje nie mogą przysłaniać faktycznego stanu rzeczy. Trzeba oddać co się należy i zasłużony punkt leci do Ciebie. Byłoby więcej, ale za dobrze inni zagrali w tym miesiącu. Ponadto zagrałbyś Tuvan, to od razu miałbyś 1, serio nie kłamie...

Wszyscy byli świetni taka jest prawda 3 pierwsze pozycje zasługują na pierwsze miejsce, ale regulamin nie pozwala. Konkretnie było i licze, że w przyszłym miesiącu będzie jeszcze grubiej.
Avatar użytkownika
Kasper
 
Wiek: 36
Skąd: Rybnik, PL

Re: 5 edycja - głosowanie

Postprzez Transi 28 gru 2009, 23:30

1. Ara
2. kiki
3. wasyl
4. dj3500
5. Kasper
Avatar użytkownika
Transi
Keep It Dark
 
Skąd: Gorlice

Re: 5 edycja - głosowanie

Postprzez Solo van Small 28 gru 2009, 23:51

w tej edycji bylo duzo setow do przesluchania[chyba najwiecej odkad biore udzial w BM] i bardzo duzo dobrych setow, dlatego mialem duze problemy z podjeciem decyzji ile i komu sie punktow nalezy, a wszystko przedstawia sie nastepujaco:

1.Transi - 5 pkt.
2.Sector - 4 pkt.
3. Kasper - 3 pkt.
4. dj3500 - 2 pkt.
5. Tbk2000 - 1 pkt.

szkoda ze mozna zaglosowac tylko na 5 setow bo zabraklo mi miejsca dla Matvela ktory swoim setem zabil mi w tej edycji niezlego cwieka i bardzo zaluje ze nie moge go umiescic wsrod punktowanych miejsc
Wypoczynek :) - Over & Out :)
Avatar użytkownika
Solo van Small
 
Wiek: 40
Skąd: Vega

Re: 5 edycja - głosowanie

Postprzez dj3500 28 gru 2009, 23:59

5 - Transi
4 - Tbk2000
3 - Peterhol
2 - Wasyl
1 - Solo van Small
Avatar użytkownika
dj3500
Administrator
 
Wiek: 31
Skąd: Wrocław

Re: 5 edycja - głosowanie

Postprzez dj3500 29 gru 2009, 0:04

Wyniki (jeśli się nie pomyliłem):
1. Tbk2000 - 36
2. Transi - 28
3. dj3500 - 20

4. kiki - 19
4. Ara - 19
6. Wasyl - 14
6. Solo van Small - 14
8. Peterhol9 - 12
9. sector - 7
10. Kasper - 5
11. Matvel - 3
11. RomuS - 3

Gratuluję zwycięzcom, myślę że bardzo zasłużyli :mrgreen: (no, przynajmniej dwaj pierwsi). W sprawie audycji oraz następnej edycji damy znać wkrótce :)
Avatar użytkownika
dj3500
Administrator
 
Wiek: 31
Skąd: Wrocław

Re: 5 edycja - głosowanie

Postprzez TBk2000 29 gru 2009, 1:51

Ekhm.. :D dzieki wszystkim za glosy i mile komentarze :D. Spodziewalem sie troche, ze zainteresowanie starymi hitami w rzadziej spotykanej w setach aranzacji bedzie mialo swoj oddzwiek, w koncu mamy na forum wielu starych wyjadaczy, ale na az taki odbior nie liczylem :D. Milo mi strasznie, ze te moje klocki lego sie spodobaly tak wielu osobom :>. Najfajniejsze jednak dla mnie bylo samo wziecie udzialu w tej zabawie i mysle, ze jeszcze nieraz podejme walke :D.
Avatar użytkownika
TBk2000
Allah Akbar !
 
Wiek: 40
Skąd: tak

Re: 5 edycja - głosowanie

Postprzez dj3500 29 gru 2009, 1:58

Co do audycji: set Tbk2000 poleci 01.01.2010 przed wynikami finału głosowania na TOTY, o 17 w radiu sense.fm na kanale trance. Co do reszty zobaczymy jeszcze :)
Avatar użytkownika
dj3500
Administrator
 
Wiek: 31
Skąd: Wrocław

Re: 5 edycja - głosowanie

Postprzez artur 29 gru 2009, 2:02

no proszę jak ładnie :)

Dzieki wszystkim za zabawę, na pudle rzeczywiście zasłużone persony. Do siego !
Avatar użytkownika
artur
 
Wiek: 35
Skąd: Katowice/ Wrocław

Re: 5 edycja - głosowanie

Postprzez wasyl 29 gru 2009, 9:43

Gratki dla pierwszej trójki! :) Znowu było bardzo przyjemnie ;) do następnego - miejmy nadzieję - Special Edition BM :)
Avatar użytkownika
wasyl
 
Wiek: 35
Skąd: Wałbrzych

Re: 5 edycja - głosowanie

Postprzez Transi 29 gru 2009, 10:07

Wow, dzięki wszystkim za głosy! :) Bardzo mi miło, że wskoczyłem na podium :) Wszystkim gratuluję wzięcia udziału w zabawie i oby do następnej edycji :)

Btw. czy zauważyliście, że każdy "nowy uczestnik" praktycznie zawsze jest w czołówce? :D Vibez, TBk, Sunriser (w którejś z poprzednich edycji) itd. :)
Avatar użytkownika
Transi
Keep It Dark
 
Skąd: Gorlice

Re: 5 edycja - głosowanie

Postprzez sector 29 gru 2009, 11:21

ja jestem ciekawy czy ten wyczyn mi sie kiedys uda :lol:
Avatar użytkownika
sector
the king of bongo!
 
Wiek: 36
Skąd: /dev/null

Następna strona

Powrót do 5

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość

cron