Na start dostajesz oto tego karnego kutasa za używanie algorytmu
Complex.
Tyle razy wałkuje, a ty dalej w swoje! To naprawde nie brzmi dobrze i np mnie kompletnie psuje odbiór całości, bo jak w sytuacji gdy leci beat i jako tako sobie on radzi, tak na wszystkich ciągnących się dźwiękach dostajemy tarke jeżdżącą po kostce Goudy od tyłu.
Re-Pitch i ucz sie koła kwintowego!Co do seta o materiale powiem krótko, nie jest jak dla mnie powalający, za dużo sie tu klika i swinguje. 1 nie tak bardzo zła, dwójka spoko, trójka fe, czwórka idzie za modą 1/12 widze bo w wykonaniu jakże modnych panów he (chociaż ładne ma wyjście 24:20), piątka tragiczna, Envio wiadomo.
Co do techniki, ocenie ci i tym razem także brzmienie oprócz przejść. Więc jeśli chodzi o to drugie: 1->2, poprawnie i w porządku, 2->3 jeśli wpychasz sie z takimi pompującymi i nakręconymi utworami musisz wcześniej sie wycofywać porpzednim utworem żeby zrobić mu miejsce, inaczej wchodzą bardzo na chama i człowiek kompletnie sie gubi w utworze, 3->4 znów dziwnie, bo orjan jest bardzo dynamiczny i nakręcony a wejśćie z wyjściem są stateczne i bardziej brnące niż pędzące, 4->5 podobnie jak w 2 na 3, za długo trzymasz wychodzący utwór, zarówno doły, jak i środki, 5->6 zabrzmiało by dobrze, gdybyś w jednym momencie podmienił doły, nie mieszając ich.
Co do brzmienia, zauważ że: pierwszy utwór brzmi dobrze, a następny już jest z 3decybele ciszej. Brakuje mu wyższego dołu, czyli okolicy 100-250hz. Spróbuj podbić, usłyszysz znaczącą różnicę. Trzeci utwór wraca brzmieniem do 1 (pewnie oba wydane w armadzie?), stąd też człowiek ma znów wrażenie że jest głośniej. Czwórka znów ciszej. I to bardziej niż dwójka, podbił bym zakres 250Hz (plus minus oczywiście), oraz 1kHz. Piątka troche głośniej od czwórki, ale też mało środka (okolice 1kHz) i mało góry, jakieś 8 do 12kHz (tu by trza pojeździć i sprawdzić). Envio wogóle jak by grał z pokoju obok. Włącz sobie go a potem przewiń seta na początek. Nie możesz mieć w jednym mixie takich różnicy głośności! Zawsze na koniec sobie klikaj w różne miejsca seta i odsłuchuj czy coś nie gra za cicho czy za głośno. Jeżeli będziesz miał z tym problem to sie do mnie odezwij to prześle ci odpowiednie mierniki które ci w tym pomogą.
Kończąc, warto żebyś zaczął oprócz korektra 3 zakresowego do miksu używać także 8 zakresowego, do poprawy brzmień różnych utworów. Tam gdzie czegoś brakuje, podbijasz, gdzie czegoś jest za dużo, ścinasz. Tylko wtedy wszystko może zabrzmieć spójnie i być lepiej odebranym.
Dam ci punkcik na zachętę, ale nie liczna więcej za ten Complex.
W ciągu dalszym dużo roboty przed tobą. Nie wiem czy jest jakaś różnica w stosunku do poprzednich setów których od ciebie słuchałem co znaczy o jednym - brak zaangażowania!
A teraz idź poprawić swój obecny set
Odpicuj go na dobre.